Vis meny

Telinet

Frem til våren 2011 jobbet Maksimer for Telinet med konverteringsoptimalisering av eksisterende nettsted, kampanjestyring og webanalyse. Våren 2011 startet Telinet og Maksimer prosessen med å utvikle helt nye nettsider på www.telinet.no. Telinet hadde behov for en oppfrisking av webdesign og en ny og mer fleksibel teknisk plattform.

Maksimer har også utviklet www.telinetbloggen.no, verktøy som brukes i salgssammenheng på Telinets Facebooksider og nettsidene til Telinet Energi i Sverige.

Maksimer har vært en viktig bidragsyter og rådgiver for Telinet siden vi innledet samarbeidet i 2010. Spesielt deres fokus på konverteringsoptimalisering og lønnsomhet har vært viktig for oss i Telinet.

Bjørn Arctander, markedssjef Telinet Energi AS

Resultatene lot ikke vente på seg. Konverteringsraten til Telinet doblet seg på det nye nettstedet! *

* Trafikken til www.telinet.no er et svært kampanjeintensiv, og konverteringsraten på kampanjer varierer stort. Sammenligningen vi har gjort når vi sier “dobling av konverteringsrate” dreier seg om direktetrafikk og søkemotortrafikk drevet til nettstedet via søk på firmanavnet “telinet”.

telinet-fullskjerm

Telinet Energi AS har vært 10 år i det norske markedet med rimelige strømprodukter.

Telinet ble kunde hos Maksimer i 2010 for å øke konverteringsraten i nettkampanjer som Telinet kjørte på den tiden. Samarbeidet har utviklet seg og Maksimer er nå hovedleverandør av webtjenester til Telinet.