Prosjektleder

Om Maksimer – en av Norges ledende e-handelsaktører

Som ansatt i Maksimer blir du en del av et ungt, men erfarent miljø. Sammen med dine fremtidige kollegaer Anders, Sani og Maja eller Thomas vil du få anledning til å videreutvikle produktene, selskapet og ikke minst kundene.

Sånn gjør vi det i Maksimer – vi deler, lytter og spiller hverandre gode. Dette er grunnen til at vi er blitt et av Skandinavias sterkeste WordPress- og WooCommerce miljø – verdens mest brukte e-handelsløsning. Det er også derfor vi har utviklet Maco, et integrasjonslag mellom kundens ERP-system og WooCommerce.

Vi har som mål å bli litt bedre hver dag, slik at du kan få mulighet til å utvikle deg og bidra til at kundene våre lykkes.

Vi kan tilby deg utfordrende utviklingsprosjekter, humørfylte arbeidsdager og et entusiastisk arbeidsmiljø. Maksimer har kontorer i Bergen, Oslo, Bryne, Stockholm, Beograd og Litauen. Vi er i dag 29 ansatte og vi er i vekst. Derfor søker vi deg som ny kollega.

Prosjektleder

Maksimer søker deg som prosjektleder til vårt prosjektteam. Du har erfaring med prosjektledelse, liker struktur og holder hodet kaldt i hektiske situasjoner. 

Arbeidsoppgaver:

Som prosjektleder har du ansvaret for å sørge for at vi leverer i henhold til bestilling. Det gjør du i samarbeid med ditt tverrfaglige leveranseteam. Sammen spesifiserer dere og blir enige om omfang og fremdriften for prosjektene.

Gjennom prosjektene du får tildelt, vil du være ansvarlig for å koordinere og prioritere og bringe klarhet i hva som kreves for å sikre leveransen innenfor de tidsrammene og det budsjettet som er satt. Du vil få arbeide tett med salgsavdelingen og du vil rapportere til daglig leder.

Hva ser vi etter?

Vi ser etter deg som har erfaring med prosjektledelse. Du ser verdien av langsiktig planlegging og god struktur.

  • Du har stor interesse for prosjektledelse
  • Har god kjennskap til verktøy innen prosjektstyring og utvikling
  • Du holder deg oppdatert på teknologifronten
  • Du kjenner til de ulike fagområdene som inngår i utviklingsteam
  • Du tar initiativ dersom du ser en oppgave som mangler eier
  • Du er selvstendig og strukturert
  • Du evner å skille detaljer og de store linjene for å sikre fremdrift
  • Du behersker engelsk og norsk både skriftlig og muntlig
  • Du har relevant bakgrunn, gjerne fra forretningsutvikling og e-handel
  • Du er en flink kommunikatør

Utdanning

Høyere utdanning innen

  • IT
  • Digital
  • Rådgivning
  • Prosjektledelse

Vi tilbyr

  • 100% fast stilling
  • En daglig porsjon med interessante utfordringer
  • Et arbeidsmiljø med høyt faglig nivå
  • Engasjerte medarbeidere
  • Mulighet til kurs og sertifikasjoner
  • Latter og godt humør
  • Et sted hvor du kan utvikle deg
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stor grad av frihet og fleksibilitet
  • Fleksibel arbeidstid
  • Årskort på Bergen Bysykkel eller tilsvarende i den byen du arbeider i

Arbeidssted

  • Bergen (primært), eller Oslo

Søknadsfrist

  • Innen 20.02.2020

Kontakt og søknad