Leveranse- og supportansvarlig integrasjoner

Om Maksimer – en av Norges ledende e-handelsaktører

Som ansatt i Maksimer blir du en del av et ungt, men erfarent miljø. Sammen med dine fremtidige kollegaer Anders, Sani og Maja eller Thomas vil du få anledning til å videreutvikle produktene, selskapet og ikke minst kundene.

Sånn gjør vi det i Maksimer – vi deler, lytter og spiller hverandre gode. Dette er grunnen til at vi er blitt et av Skandinavias sterkeste WordPress- og WooCommerce miljø – verdens mest brukte e-handelsløsning. Det er også derfor vi har utviklet Maco, et integrasjonslag mellom kundens ERP-system og WooCommerce.

Vi har som mål å bli litt bedre hver dag, slik at du kan få mulighet til å utvikle deg og bidra til at kundene våre lykkes.

Vi kan tilby deg utfordrende utviklingsprosjekter, humørfylte arbeidsdager og et entusiastisk arbeidsmiljø. Maksimer har kontorer i Bergen, Oslo, Bryne, Stockholm, Beograd og Litauen. Vi er i dag 29 ansatte og vi er i vekst. Derfor søker vi deg som ny kollega.

Leveranse- og supportansvarlig integrasjoner

Maksimer er i kraftig vekst og markedet viser stor interesse for vår nett- og e-handelskompetanse. Vi er på jakt etter deg som vil være med å utvikle og bygge laget videre og lykkes sammen med våre mange kunder.

Her tilbyr vi WordPress og WooCommerce og ikke minst vårt integrasjonslag mellom kundens ERP system og WooCommerce, Maco.io

Arbeidsoppgaver

Vi tilbyr varierte arbeidsoppgaver på oppdrag fra kunder av ulik størrelse innen ulike bransjer. Din jobb er å gjøre ønsker, beskrivelser og komplekse systemsammensetninger om til elegante integrasjoner som forenkler og automatiserer prosesser.

Du vil få en sentral rolle i utviklingen og driften av vår integrasjonsplattform og du vil rapportere til teamleder.

Hva ser vi etter

  • Du er god til å kommunisere og til å veilede kunder
  • Du har erfaring med regnskap-, kasse-, WMS- og/eller andre forretningssystemer
  • Du er ikke nødvendigvis utvikler, men du forstår sammenhenger, systemer og integrasjoner
  • Du har et ønske om å bli kjent med forskjellige ERP-, POS-, WMS- og logistikksystemer
  • Du er selvdreven og glad i ansvar
  • Du har forståelse for god brukeropplevelse
  • Du har relevant arbeidserfaring
  • Du er god på å ha mange baller i luften

Utdanning

Høyere utdanning innen

  • IT
  • Digital

Vi tilbyr

  • 100% fast stilling
  • En daglig porsjon med interessante utfordringer
  • Et arbeidsmiljø med høyt faglig nivå
  • Engasjerte medarbeidere
  • Mulighet til kurs og sertifikasjoner
  • Latter og godt humør
  • Et sted hvor du kan utvikle deg
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stor grad av frihet og fleksibilitet
  • Fleksibel arbeidstid
  • Årskort på Bergen Bysykkel eller tilsvarende i den byen du arbeider i

Arbeidssted

  • Bergen

Søknadsfrist

  • Innen 15.02.2020

Kontakt og søknad