Key account manager/Rådgiver

Om Maksimer – en av Norges ledende e-handels aktører.

Som ansatt i Maksimer blir du en del av et ungt, men erfarent miljø. Her får du anledning til å videreutvikle produktene, selskapet og ikke minst kundene. Det vil du gjøre sammen med Anders, Slobodan og Maja eller Thomas og Uros. Dette er noen av dine fremtidige kollegaer som du hver dag kan kaste ball med for å bli enda bedre.

Sånn gjør vi det i Maksimer, vi byr på oss selv, deler og sørger for at vi alle hele tiden blir flinkere. Det er derfor vi er blitt et av Skandinavias sterkeste WordPress- og WooCommerce miljø – verdens mest brukte e-handelsløsning. Det er også derfor vi har utviklet Maco, et integrasjonslag mellom kundens ERP system og WooCommerce.

Vi strekker oss hver dag med det mål å bli litt bedre, det for at du skal få muligheten til å utvikle deg og for at kundene våre skal lykkes.

Gjennom våre kunder tilbyr vi utfordrende utviklingsprosjekter, humørfylte arbeidsdager og et entusiastisk arbeidsmiljø. Maksimer har kontorer i Bergen, Oslo, Bryne, Stockholm, Beograd og Litauen. Vi er i dag 21 ansatte og vi er i vekst. Derfor søker vi deg som ny kollega.

Key account manager/Rådgiver

Maksimer er på jakt etter deg som jakter fornøyde kunder. Den vi vil ha med på laget er den som på vegne av kunde, har fokus på best mulig, veiledning og videreutvikling.

Arbeidsoppgaver

Som Key account manager har du løpende dialog med kundene våre. Du samler innsikt om kundens behov, budsjett og mål og i samarbeid med kunde legger du et løp for videreutvikling. Du tar initiativet overfor kunde og foreslår forbedringer som gjør at kundene våre utvikler seg i takt med de teknologiske endringene som skjer. Dette er et initiativ som skal gjelde alle våre kunder. Arbeidsform og rutiner knyttet til KAM funksjonen skal du være med å videreutvikle – vi blir kun bedre dersom dette blir en kontinuerlig prosess – den skal du være med å påvirke. Stillingen vil rapportere til kunde- og markedsansvarlig.

Hva ser vi etter?
  • Du har erfaring fra relasjonsbygging
  • Du har gjerne jobbet som prosjektleder
  • Du har KAM-ansvar i dag, men ønsker nye utfordringer
  • Du har erfaring som rådgiver innen netthandel
  • Du har kjennskap til webanalyse – Google Analytics
  • Du har et forhold til akronymene SEO/SEM/PPC og CRO
  • Du har god kjennskap til verktøy innen prosjektstyring og utvikling
  • Du holder deg oppdatert på teknologifronten.
  • Du kjenner til de ulike fagområdene som inngår i utviklingsteam.
  • Du er selvstendig og strukturert
  • Du behersker engelsk og norsk både skriftlig og muntlig.
  • Du har relevant bakgrunn
  • Du har en ydmyk lyttende tilnærming
  • Du er en tydelig og flink kommunikatør
  • Vi er på jakt etter DEG!
Utdanningsretning
  • IT
  • Digital
  • Rådgivning
  • Prosjektledelse
Utdanning
  • Høyere
Vi tilbyr
  • 100% fast stilling
  • En daglig porsjon med interessant utfordringer som krever din kløkt til å løse
  • Et arbeidsmiljø med faglig høyt nivå
  • Engasjerte medarbeidere
  • Mulighet til kurs og sertifikasjoner
  • Latter og godt humør
  • Et sted hvor du kan utvikle deg
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stor grad av frihet og fleksibilitet
  • Fleksibel arbeidstid
  • Årskort på Bergen Bysykkel eller tilsvarende i den byen du ønsker å arbeide.
Arbeidssted
  • Bergen (primært), Oslo eller Bryne
Søknadsfrist

Innen 19. mai 2019

Kontakt og søknad